Obs obs

Nu är det såhär att jag försöker bli lite mer seriös med förslagen om att kanske faktiskt få mina verk på pränt, göra en bok av dem alltså. Jag har därför funderat lite över hur jag egentligen skriver, mina ämnen och så vidare, och så vidare, och kommit fram till att många av dem har lite samma mönster. Sååå därför tänkte jag be om lite hjälp. Jag brukar kunna skapa dikter av bara ett ord, så om man inte har något bättre att kommentera så skriv gärna bara ett ord, som då gärna är något jag inte berört tidigare. Annars, kom gärna med förslag på någon känsla, något ämne eller annat som jag ska gestalta på mitt sätt, ge mig lite friska vindar med andra ord :)
Stort tack på förhand

// Idantica

Kommentarer
Postat av: Sam Spooky

Låter tufft.. :3

Är nog dock för trött för att tänka just nu.. x_x

2010-11-11 @ 00:25:12
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Liass

"Hur smakar en lögn?"



Dök upp i mitt huvud.

Du har skrivit väldigt många dikter, så jag vet inte riktigt vad du har berört tidigare. Men det där kanske kan spinnas vidare på?

2010-11-29 @ 18:45:50
Postat av: huldrehamn

Skulle vara intressant att se vad du gör av orden: overklighet, kosmos, förkrympt, eufori till exempel! :o) Kanske har du redan skrivit om något/alla, men det var vad som dök upp i min skalle!

2010-12-25 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0